main section

New

New

زائر و مجاور گرامی:

اداره کل نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات آستان قدس رضوی ضمن تشکر از حسن اعتماد شما، با رعایت کلیه ی جوانب شرعی و قانونی آماده ی دریافت شکایات " مرتبط با  موضوعات کاری آستان قدس رضوی" می باشد.

برای ثبت شکایات و امکان پیگیری توسط شما درج موارد ذیل ضروری می باشد:

  1. مشخصات کامل شاکی (نام و نام خانوادگی - کد ملی - نشانی – شماره تماس)
  2. مشخص نمودن فرد یا مجموعه طرف شکایت ( متشاکی)
  3. ارائه ی دلایل و مدارک مورد ادعا
  4. شرح موضوع شکایت به صورت روشن و واضح

"به شکایات فاقد ویژگی های فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد"

نکات قابل توجه:

  1. شکایاتی که قائم به شخص و خارج از حیطه موضوعات کاری آستان قدس رضوی باشد، قابلیت رسیدگی نخواهد داشت.
  2. درصورتیکه تصمیم به اطلاع رسانی تخلف و یا سوء جریان اداری بدون ذکر مشخصات فردی خود را دارید، می بایست از طریق صفحه گزارشات مردمی استفاده نمایید. امکان پیگیری موضوع در اینصورت برای شما ممکن نمی باشد.
  3. مسئولیت قانونی اظهارات درج شده و اتهامات وارده برعهده شاکی خواهد بود .
  4. درخواست های مرتبط با اشتغال و یا هرگونه مساعدت مالی قابلیت رسیدگی در این سامانه را ندارد. (شماره تماس ملی 138 جهت راهنمایی بیشتر)

New