register
Feedback
About
Page Help
---
About Page
nobody
---
Sign Out
main section
New
New
زائرین و مجاورین گرامی:
مرکز بازرسی و حسابرسی داخلی آستان قدس رضوی ضمن تشکر از حسن اعتماد شما، با رعایت کلیه ی جوانب شرعی و قانونی آماده دریافت شکایات و گزارشات تخلف
"مرتبط با موضوعات کاری آستان قدس رضوی"
می باشد.
برای ثبت شکایات و امکان پیگیری توسط شما درج موارد ذیل ضروری می باشد:
1-مشخصات کامل شاکی ( نام و نام خانوادگی - کدملی - نشانی - شماره تماس)
2-مشخص نمودن فرد یا مجموعه طرف شکایت (متشاکی)
3-ارائه ی دلایل و مدارک مورد ادعا
4-شرح موضوع شکایت به صورت
"روشن و واضح"
بیان گردد. (به شکایات فاقد ویژگی های فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد)
نکات قابل توجه:
الف: شکایاتی که قائم به شخص و خارج از حیطه موضوعات کاری آستان قدس رضوی باشد، قابلیت رسیدگی نخواهد داشت.
ب: در صورتیکه تصمیم به گزارشگری تخلف و یا سوء جریان اداری بدون ذکر مشخصات فردی خود را دارید، می بایست از طریق صفحه گزارشات تخلف مردمی استفاده نمایید (امکان پیگیری موضوع در اینصورت برای شما ممکن نمی باشد).
ج: مسئولیت قانونی اظهارات درج شده و اتهامات وارده بر عهده شاکی خواهد بود.
د: درخواست های مرتبط با
اشتغال، خدمت افتخاری، غذای متبرک و یا هرگونه مساعدت مالی
قابلیت رسیدگی در این سامانه را ندارد (
جهت دریافت راهنمایی درباره موضوعات مذکور با شماره ملی 138 تماس حاصل فرمایید
).
ن:
ارتباط با کارشناس اداره رسیدگی به شکایات با شماره تلفن:
32001457-051
New
ثبت شکایت
ثبت پیشنهاد
ثبت گزارش
استعلام
اطلاعیهها