main section

New

New

زائرین و مجاورین گرامی:

مرکز بازرسی و حسابرسی داخلی آستان قدس رضوی ضمن تشکر از حسن اعتماد شما، با رعایت کلیه ی جوانب شرعی و قانونی آماده دریافت شکایات و گزارشات تخلف "مرتبط با موضوعات کاری آستان قدس رضوی" می باشد.

 

برای ثبت شکایات و امکان پیگیری توسط شما درج موارد ذیل ضروری می باشد:

1-مشخصات کامل شاکی ( نام و نام خانوادگی - کدملی - نشانی - شماره تماس)

2-مشخص نمودن فرد یا مجموعه طرف شکایت (متشاکی)

3-ارائه ی دلایل و مدارک مورد ادعا

4-شرح موضوع شکایت به صورت "روشن و واضح" بیان گردد. (به شکایات فاقد ویژگی های فوق ترتیب اثر داده نخواهد شد)

 

نکات قابل توجه:

الف: شکایاتی که قائم به شخص و خارج از حیطه موضوعات کاری آستان قدس رضوی باشد، قابلیت رسیدگی نخواهد داشت.

ب: در صورتیکه تصمیم به گزارشگری تخلف و یا سوء جریان اداری بدون ذکر مشخصات فردی خود را دارید، می بایست از طریق صفحه گزارشات تخلف مردمی استفاده نمایید (امکان پیگیری موضوع در اینصورت برای شما ممکن نمی باشد).

ج: مسئولیت قانونی اظهارات درج شده و اتهامات وارده بر عهده شاکی خواهد بود.

د: درخواست های مرتبط با اشتغال، خدمت افتخاری، غذای متبرک و یا هرگونه مساعدت مالی قابلیت رسیدگی در این سامانه را ندارد ( جهت دریافت راهنمایی درباره موضوعات مذکور با شماره ملی 138 تماس حاصل فرمایید).

ن: ارتباط با کارشناس اداره رسیدگی به شکایات با شماره تلفن: 32001457-051

New